Friday, March 08, 2013

Hari Wanita.. :)

He He Hello Guys!
Hmm, baru jek semalam aku update blog, arini update lagi..
Macam dah takdek keje lain kan? Asyik tergedik-gedik jek nak update itu ini kan?
Ni la jadinye bile banyak idea timbul dalam kepala otak ni..
Tapi Ade Aku Kesah? Hohoho..

Ok la, arini aku nk update pasal Hari Wanita!
Yes! Hari Wanita Sedunia disambut pada 8 Mac setiap tahun..
*wow! Seems like there's alot of meaningful date in March! :)
OhMyWomen! Shweeeet angat kan ade Hari Wanita untuk kita? Tetibe pulok aku rasa bertuah jadi wanita and tetibe diri rasa sparkle-sparkle like a star..hohoho..
So, para lelaki tolong alert and hargai wanita anda..Chewah! Ngeeee..
Eh,ade pulok kawan aku (lelaki la) jeles sebab ade Hari Wanita tapi xdek Hari Lelaki..apedehey?

So, before aku start ceghiter dengan lebih panjang lagi, eloklah kiranya aku ucapkan :

Happy Women's Day, Women! :)

Ok Darl! Let's start the story bebeh..
Actually, aku pun lupe yang arini Hari Wanita..Aku dah letak dah reminder kat henpon, tapi tak berbunyi pulok..hohoho..Then, pagi tadi pegi kelas, tetibe En. Suzalie (my lecturer) bagitau yang arini Hari Wanita..
Alololo..En. Suzalie omey angat sebab tau arini Hari Wanita..hohoho..

Lepas jek tau arini Hari Wanita, terus terkelam-kelam mesej :
 "Selamat Hari Wanita..I Love You" kat Mak, Ella, Kak Azira n Ninah..
Tapi, hanya Mak jek yg balas "Selamat Hari Wanita..I Love You Too"..
Yang lain tak pong..huhuhu..
Mak Daebak + The Best Ever lah! :)

So, En. Suzalie tanya kat satu kelas, sebagai wanita, apa yang kamu mahukan?

* pikir jap apa yang aku nak ek?

Hmm, pikir punya pikir aku tau dah apa yang aku nak! Ngeee..

Aku nak 
Kasih Sayang!

Yes! Sebagai wanita, tu jek yang aku mahukan..Kasih Sayang daripada semua orang..Daripada Mak Abah, Family, Sedara-Mara, Kengkawan and semua orang disekeliling kita jugak..Tak lupa jugak, nak kasih sayang daripada Suami + Anak-Anak (yang ni in 10 years time kot..hehehe)..

Kenapa aku nak Kasih Sayang?
Sebab daripada kasih sayang-lah datangnye cinta, rindu, kegembiraan, kebahagiaan, kesetiaan, keikhlasan, kejujuran, kesempurnaan and macam-macam lagi lah..ye dok?
And I'm sure all women of the world want this! Kan?
Yes! We Want this! Nothing else! So, please love us! Hehehe..

Ok la! That's all for now..ADIOS.. :)




p/s: Buat lelaki, bawak-bawaklah hayati lirik lagu Wanita by KRU.. :P



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment