Tuesday, January 08, 2013

Jangan Sentuh! :)

Hellooo..
Entri kali ni nak tulis simple-simple je lah!
Yela, kang nak study lagi! *konon..

Entri kali ni tajuknye Jangan Sentuh!
By "Super Amigo's"..
Aku, Kiah, Haje, Kak Tin, Tirah = Super Amigo's..

Kata Aku:
"jangan sentuh hati saya selagi saya tak sentuh hati awak"

Kata Fatin:
"jangan sentuh tangan saya selagi tak sentuh tangan tok kadi"..

Kata Haje:
"jangan berani sentuh, nanti aku gigit macam godzilla"..

Kata Kiah:
"jangan sentuh aku kalo al-quran n sejadah pun tak reti nak sentuh"..

Kata Tirah??
Tirah tak habaq apa-apa sebab x online..huhu
Tapi mungkin Tirah akan kata "jangan sentuh aku kalo tak pandai berpolitik"..
hahahaha..


Power kan ayat kami?
So, Jangan Sentuh kami! Chewah! hehehe..
Ok, that's all for now! Adios!

From left: Aku, Haje, Kiah, Fatin, Tirah! :)


I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment