Friday, February 01, 2013

#February Wishes!

He He Hello Guys!
Ha, jumpe lagi kite malam ni ye?
Semalam aku post, arini aku pun aku post..Boleh nampak tak betapa rajinnye aku nak berceghiter! hahaha..#IniSemuaPoyo..

Well Well Well..
Pejam celik pejam celik, siang berganti malam, malam berganti siang, dah sebulan dah kite melayari hidup dalam tahun 2013 ni kan? Cepat kan masa berlalu? hohoho..

So, people! 
Let say Hello, Hola, Hye or whatsoever to February,
AND
Let say Goodbye, Adios or whatsoever to January that has left us just now..

Ok, disebabkan kat Twitter tadi ada hashtag (#) pasal #FebruaryWishes, so aku pun gedik-gedik lah nak buat wish jugekkk dalam bulan February yang baru menjenguk kite ni ha..

Memandang February ni terkenal ngan Hari Cinta, selalu orang mesti wish :
*nak sambut Valentine's ngan Boypreng la..
*nak hadiah grand-grand la time Valentine's..
Hey, haram tau untuk orang muslim sambut Valentine's Day..
Maaflah, Kak CT bukan nak menyibuk, tapi Kak CT tak suka la tengok adik-adik buat macam tu..
*ha! Dah tiru gaya CT dalam iklan Radio Era ler pulok! haha

Tapi aku, ape #FebruaryWishes aku ek?
Hmm, tak banyak..satu jek yang aku wish iaitu : 

" Kualiti Masa Bersama Family and Kawan Tercinta! "

Memandangkan tinggal lagi 23 hari jek sebelum aku fly to KK, so, aku memang harap sangat-sangat dapat spending lebih banyak masa dengan family and kengkawan..Doing alot of activities together..Hangout, shopping, holiday, breakfast lunch and dinner together and many more..So far, banyak dah aktiviti aku jalankan ngan family and kengkawan aku January aritu..
Cumanya, I want more, more and more time with them, my family and friends! 
Tamak kan aku? hahaha..Tapi, biasalah..Manusia memang selalu bersifat tamak kan? Tapi tamak bab ni, xpe kan, kan, kan?
Plus, I'm a Loving Person..So, I like to being surrounded with people that I love!
*hah kau! Keluaq ayat omputeh! hohoho..


So, Peeps! That's all for now..

Caw Cin Cau.. :)





I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment