Sunday, February 24, 2013

Sad + Sadder + Saddest

He He Hello Guys!
Did you guys miss me?
Ah, nak taknak, korang kena rindu aku jugak ok! hoho

Entri kalo ni aku nak citer pasal #perasaan aku..
Sad + Sadder + Saddest..
Macam biase la style aku..Tajuk entri jek omputeh tapi kandungannye lebih kepada bahasa ibunda kite, Bahasa Malaysia!
Yeayy! Saya Bangga Menjadi Anak Malaysia! *Eh, tetibe..hohoho

Ok la..
Let's start with Sad first..
Hmm, this week starts on Monday, I'm starting to feel Sad..
Maklumler cuti dah tinggal bape kerat dah pun..Adoi, cepatnye masa berlalu..rasa tak puas lagi cuti..Kalo bleh cuti sebulan ni nak tukar jadi cuti setahun..Ala, manusia (termasuk aku) memang macam ni..bagi betis nak peha..hohoho..
Tiap-tiap malam sebelum tido confirm aku akan kira bape ari lagi nak balik KK..
Tujuh hari lagi,still ok..Enam hari lagi still ok..Lima hari lagi still ok..
Tapi bile dah tinggal empat hari lagi, adoyai, terus moody..sekali-sekala, konfirm mesej kengkawan, mengadu + meroyan kat diaorang bagitau aku tak sanggup nak balik KK..
Gedik kan aku ni? Ah, gedik tak gedik, hanya aku yang tau perasaan aku..
Yeah! It's only me myself know how Sad I am..No one knows.. :(

Hmm..
We continue with Sadder..
Hmm, I starting to feel Sadder on Wednesday when my family and I sent Ninah (my sister) to the airport ..It's her turn to fly to Kuching..Bile turn die balik Kuching dah tiba, maknanye turn aku nak balik KK makin dekat dah..Nak nangis rasa bila tengok Ninah masuk departure hall tu ha..Khamis tu, bangun jek pagi, bile sedar Ninah dah balik Kuching, sayu betul rasa hati aku ni..Rindu lah katakan..Ha,bile die ade, asyik gaduh.Bile die takdek, mula la nk rindu..
Bak kata pepatah, bile dekat gaduh-gaduhan, bile jauh, rindu-rinduan..
Eh! Ade ek pepatah cenggini? hoho..
Ulang : Gedik kan aku ni? Ah, gedik tak gedik, hanya aku yang tau perasaan aku..
Yeah! It's only me myself know how Sad + Sadder I am..No one knows.. :(

And now, the Saddest part..
Kurang daripada 24jam, aku akan balik ke KK dah..
Pusing kiri, aku sedih..Pusing kanan, aku sedih..Senang cakap, arini hari sedih aku la..Ye! Aku tau aku cengeng tapi itulah aku..tak boleh nak diubah-ubah lagi dah..Aku cuba untuk kuatkan diri tapi air mata ni tak henti-henti jugak la nak berhenti..lagi laju aku menaip, lagi laju air mata ni gugur..
Hmm, no matter how much I've been fly before, I still feel that this the Saddest part of my life and I can't throw that feeling away..
Ulang : Gedik kan aku ni? Ah, gedik tak gedik, hanya aku yang tau perasaan aku..
Yeah! It's only me myself know how Sad + Sadder + Saddest I am..No one knows.. :(




p/s : One semester left! Sabarlah hati.. :(



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment