Saturday, February 16, 2013

A.L.H.A.M.D.U.L.I.L.L.A.H

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

Ayat ni jek yang aku dok ulang lepas tengok result tadi..

Semalaman aku tak lena tido bila Fatin mesej bagitau #Result dah keluar..kecut perut rasa..macam-macam benda negatif yang aku pikirkan..takut gagal subjek la, takut tak boleh sambung pengajian la, takut pointer rendah la..

Tapi, hari ni, bila dah dapat tengok sendiri #Result tu, hilang semua rasa negatif..Walaupun tak dapat Dean List, aku tetap bersyukur yang keputusan aku masih berada di tahap yang agak memberangsangkan ..Takpe Farhana..boleh cuba lagi semester depan kan? hohoho..

ALHAMDULILLAH 
atas nikmat kejayaan yang Allah S.W.T berikan..

ALHAMDULILLAH 
kerana Allah S.W.T masih sayangkan sebab bagi aku peluang untuk merasakan kejayaan..

ALHAMDULILLAH 
kerana aku masih diberi peluang untuk melangkah setapak lagi untuk menuju kejayaan..



"Dear Allah, Thank You For All I Have.."


p/s : My hypothesis: The harder the semester, the better the result I get! hoho



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.