Tuesday, April 02, 2013

#AprilWishes!

He He Hello Guys!
Tup tap tup tap, dah dua hari dah kita hidup dalam April ni ha!
And I will keep saying this "how time flies so fast"..

So,macam biasa, disebabkan #MonthWishes dah jadi trending kat Twitter, aku ni, salah seorang pengguna Twitter pun dah terikut-terikut dah..Setiap bulan konfirm nak buat wishes punyer! *gedik ke? Tapi, aku nak ade wishes jek tau, bukan azam..kan entry sebelum ni, aku cakap taknak ade azam untuk tahun 2013 kan? hohoho..

Tapi sebelum nak bagitau ape #AprilWishes aku, aku nak review balik #MarchWishes aku..
Aritu masa bulan March, aku wish nak be matured and be blessed kan?
Alhamdulillah, aku masih berada di landasan matang..*tak homesick,chewah!
And, aku still mengharap hidup aku direstui hari-hari..Amin.. :)

So, So, So!
What's my #AprilWishes ek? Jeng Jeng Jeng..
|
|
|
|
|
\/
Here!

Yes! This is my #AprilWishes..
T.R.A.V.E.L.L.I.N.G - A - L.O.T..

Yes, sebabkan aku suke + kuat jenjalan, jadi itu lah wishes aku!

Bukan niat nak ngabiskan duit PTPTN ye! Bukan, bukan dan bukan hokey! 
Kalo nak cakap pasal habiskan duit, duit tu memang akan habis otomatik pun kan? Kalau tak habis ke jenjalan, konfirm habis ke lain kan? kikikiki..
Aku bukannye ape, memandangkan aku dah last sem kat KK ni, so aku decide nak Travelling A Lot la..Kalo boleh, nak explore satu Sabah ni..*bajet jutawan! hoho..
So far,tak berapa nak banyak sangat tempat yang aku dah terjah kat Sabah ni..
Plus, kalo Travelling A Lot ni, banyak memori yang boleh dikumpul sebelum aku meninggalkan negeri dibawah bayu ni ha! Selain banyak memori, gambar pun boleh dikumpul dengan banyaknye! haha! *bajet model..
Lagipun, kalo tak Travelling A Lot sekarang, bile lagi kan? Entah bile lagi la aku nak jejakkan kaki kat Sabah ni dah..lain la kalo kawin ngan orang Sabah kan? *ececeh! haha..

Ha! boleh nampak tak betapa banyak hujah aku pasal Travelling A Lot ni?
Bernas lagi meyakinkan kan? Haha!

Ok la, that's all for now!
Hopefully my wish (Travelling A Lot) come true!
-ADIOS-


p/s : Terkena April Fool semalam..Am I a fool? hohoho..




I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment