Saturday, April 13, 2013

Perpisahan Satu Percaturan

He He Hello Guys!
Hmm, dah seminggu aku bercuti..
Dah nak abis dah pun cutinye..Still rasa tak puas..#Hukalorhh!
Biasalah, time flies so fast when you're having fun kan? #Redhajelah!
Hmm, seminggu aku cuti, seminggu jugak lah aku tak update blog..
Maklumler, busy bebenor..Lagipun, aku sebagai anak mithali, kene la tolong mak kat dapur + buat keje rumah kan? kikiki..*perasan hah!
Ok la, cukup-cukup la mukadimahnye..Panjang benor..hoho..

Hmm, kalo entri aku sebelum ni "Penantian Satu Penyiksaan" yang dipetik daripada lagu Febian, tapi kali ni aku nak buat entri pasal "Perpisahan Satu Percaturan" pulak! Ha, ni pun ambik daripada lagu jugak! Lagu sapa and tajuk ape, lu orang pikir lah sendiri! :P
Ok lah! Kenapa aku buat entri pasal perpisahan ni?
Adakah sebab aku berpisah dengan boypreng ku? Adakah? Adakah? Adakah?
Jawapannye tentu sekali tidak, kerna aku tidak punya pacar dong! kikiki..
*serious, tak tipu hokey! kalo tak caya, tunggukan entri seterusnya..:P

Actually, entri ni semata-mata sebab aku dah nak balik KK esok! Warghhhhhh!!!
Ikutkan hati memang taknak balik, tapi sebabkan ramai sangat orang yang rindu aku kat KK tu, so, aku pun kene lah balik! *ayat mintak lempang kan? haha
So, esok boleh dikategorikan sebagai Perpisahan Satu Percaturan lah!
Perpisahan ngan sape? Opkos ler dgn family..kan dah bagitau xdek boypreng tadi..hoho..

Tapi, kenapa pulak Perpisahan Satu Percaturan? Kenapakah? Kenapakah?
Sebabnye, esok aku akan bercatur dengan hati and perasaan aku! 
Esoklah time-nye aku nak sebak, nak sedih, nak sayu bagai..
Esoklah time-nye aku akan nangis walaupun sikit..Selalunye time Mak peluk cium aku tu yang aku takleh control air mata tu..*this is the saddest part!
Esoklah time-nye aku akan termenung sorang-sorang kat dalam flight sambil tenung saat-saat kapal nak berlepas..*awan tu indah, tapi hati aku gundah!
Esoklah time-nye aku mungkin akan Homesick tengah-tengah malam..*mungkinlah!

Arghhhh! Semua tu Percaturan lah!
Sebab tu aku cakap esok adalah moment Perpisahan Satu Percaturan!
Wait n See.. :(



p/s: Nevermind! 2months left to finish study! Insyaallah..



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment