Wednesday, May 01, 2013

#MayWishes!

He He Hello Guys!
Berminggu dah tak hupdate belog!
But still, blog aku putih bersih tak bersawang..haha 
Emm, lama tak hupdate sebab aku menghidapi satu penyakit kronik yang tak dapat diubati oleh mana-mana hospital iaitu penyakit M.A.L.A.S..
Jangankan nak update blog, assignment pun ke laut dah..
Wei, parah wei kalo ade penyakit gini..#ApePonTakBoleh..hohoho..

Memandangkan sekarang aku ade kat airport, takdek buat ape, so aku nak hupdate ler blog aku sikit..
Tapi sebelum tu nak bagitau yang aku akan balik Ipoh kejap lagi!
YES! YES! YES!
I'm Coming Home, I'm Coming Home, Tell Mak Abah, I'm coming Home..
Uiiii naaa, aku teruja, teruja, teruja! Ngeeee.. :)

Ok la! Let's start..
Biasanya, tiap awal bulan jek, mesti nak aku nak update pasal bulan-bulan punyer..
Tiap-tiap tahun cenggitu..OVER kan!? haha..
Emm, entry kali ni tajuknye #MayWishes!
Ha, celik pejam, celik pejam dah sampai bulan May dah kan?
InsyaAllah, tinggal sebulan lebih lagi sebelum abis belajar..Tak Sabar! hoho..
So, what's your #MayWishes? And what's mine?

Ha, disebabkan aku kebelakangan ni diserang penyakit M.A.L.A.S, so aku decide untuk takdek apa-apa wish la bulan ni!
Tu diaaa..Boleh nampak tak tahap KEMALASAN aku? Sampai nak ada wish pun M.A.L.A.S..hoho..
Patutnya nak buat wish untuk jadi semakin rajin bulan ni, tapi M.A.L.A.S lah!
Takut tak tertunai-tunai pulok! So, let it go with the flow jek la..hohoho..

Ok la, memandangkan takdek #MayWishes, so takyah la aku celoteh panjang-panjang..
That's all for now ye guys..
See you in the next entry! ADIOS.. :)




I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment