Saturday, December 29, 2012

S.A.R.C.A.S.T.I.C!

He hello you guys!!!
Do u know what SARCASTIC means???

SARCASTIC = MENYINDIR

Lately, aku selalu terbaca blog-blog yang SARCASTIC la..
Selalu aku tak terasa pun sebab aku tak makan cili + aku tak kenal pun orang-orang yang tulis blog tu..
Tapi blog yang aku baca semalam memang betul-betul buat aku rasa tersiat-siat, menyirap walaupun semalam aku tak makan cili..

Owner blog to type macam gini!
"It was easy to forgive but it is difficult to forget"

Aduiiii!! Sakit hati mak ni baca ok..
Tak pasal-pasal aku stress sepanjang hari bile ingat ape yg die tulis tu..
Memang la tu blog die, hak die nak tulis ape, tapi ape yg die taip tu memang ade kaitan ngan aku ye (100% sure, with no doubt!)
Die tak sebut nama pun,aku tau die tujukan benda tu kat sape..
Kat aku la tu, kat sape lagi..ceh!
And this is not the first time I've noticed ok coz I'm not DUMB!


Kepada awak yang berkaitan tu:

* xyah nk SARCASTIC sangat la..
* xyah nak pikir sakit hati sendiri..pikir sakit hati orang lain sama..
* awak yang cakap x serupa bikin.. (pegi KLCC boleh pulak! ceh!)
* kalo taknak lupa, xyah lupa..maafkan pun x payah! tak heran pun! 
* awak ingat orang boleh lupa ke ape yang awak buat tu? 
* ape yang awak buat tu tak parah ke? 
* ape yang awak buat tu tak buat hati orang tersiat-siat ke? 
* ape yang awak buat tu tak buat orang menangis ke?
* ade ke orang post kat blog sindir2 awak macam yang awak buat?
 (tapi kali ni memang kite sindir awak pun sebab awak yg mula main sindir-sindir dulu..woho! SARCASTIC kan kite?)
* awak xyah la nak mengadu-ngadu kat orang lain sebab kite pun tak mengadu kat mak bapak kite!
* kalo nak,simpan la post ni sebagai ingatan..dibenarkan ye..

Lagi satu, kata kakak kite (walaupun english die broken sikit),
"For me, it's not easy to forget and can't to forgive..
Once u hurt me, I'll hurt u thousand time! "

Saya taknak jadi SARCASTIC tapi awak yang paksa kite buat macam ni..

So, We are FAIR, aren't We.???


Last but not least
" Siapa makan cili, dia yang rasa pedasnye"







I Am The Actor Of My Life! (^_^)

2 comments:

  1. yg pasti bukan aku kan??? aku xrasa aku akan tulis ayat ni, n tujukan dkt ko, sbb ko blum wat hal dgn aku.. insyaallah, SUPERAMIGO forever, wpon ada wujud batu api...amin~~

    ReplyDelete
  2. hahahaha..bukan la..ni kes adik beradik..siapa la batu api tu?

    ReplyDelete