Wednesday, December 12, 2012

12.12.12

12.12.12..
Cantik kan tarikh arini???

Emm,semua orang dok post kat pesbuk pasal tarikh ni..

Ade yang tulis :

"Tarikh 12.12.12 yg penuh cabaran & dugaan..Mmg sesusai utk dikenang.."

"12.12.12 I need something to remember for the rest of my life today.. "

"aku nak melamar orang pada jam 12:12:12 a.m pada tarikh 12/12/12..!! boley ke idak?? hahahaha"

Haisyhhh! Macam-macam la korang ni..

Emm,,tapi aku?? ape yang patut aku kenang masa 12.12.12 ni..???

Ni ha!


Aku kene tahan sejam kat wad klinik warga ooo..
Sebabnye aku muntah-muntah dari semalam..
Asal makan muntah! Asal muntah makan!
*heyyyy!! bukan mengandung hokey! :O
Simpang malaikat 44..


Doktor kata: U kunyah ubat ni lepas tu U rest dulu satu jam..kita observe dulu..kalo tak muntah,boleh balik..kalo muntah,tak boleh balik..

Waaaaa!!
Mujuq tak muntah dah habaq hang! Taknak aku kene tahan aii..Serammm!!

Alhamdulillah..
Sekarang aku dah sihat seperti biasa.. :)

*thanx to the doctor sebab sembuhkan saye..
 And thanx to Na sebab bawak fana pegi klinik..:)




I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.