Monday, September 17, 2012

Homesick-Free!

Pejam celik-pejam celik, mata lip lap lip lap, pandang kiri, pandang kanan,pandang atas tapi tak pandang bawah, dah dua malam aku kat KK ni (*not Kuala Kangsar opkos! hehe)

And Guess What??
I am HOMESICK-FREE!
Yes! I am HOMESICK-FREE and I am proud of it! hahaha..

Giler tak bangga..ni first time kot aku tak HOMESICK..
Selalu kalo sem lepas, jejak jek kaki kat " hostel bitter hostel " ni kan, terus ayor mata keluar mcm air terjun..lajunyer kalah kot air terjun kat Lata Kijang ke, Lata Bayu ke,segala jenis lata la..lenjun habis segala bantal yang ada..rendah kata la kan, memang teruk giler kot HOMESICK aku sebelum ni..tu baru dalam Malaysia..kalo dok kat obersea (Oh! My English!), aku xtau la..kene bawak pindah rumah skali kot baru tak HOMESICK! hahaha..

Neway, this thing no longer happen this time..
So..............Say NO to:
* bengkak mata..
* kurang makan..
* kurang tido..
* kurang senyum..

* say NO to every conditions that makes me looks HOMESICK!
Because I am HOMESICK-FREE!
hahahahaha..

Tapi, even aku HOMESICK-FREE, i still miss my family la..
Sape rindu family die, angkat hidung macam saye.. :)
Sape tak rindu family die,pergi terjun longkang depan rumah.. :P
I miss Abah, Emak, Apul, K.zira, Opi, Ela (suami ela tak boleh rindu k! hehe), Ninah, Wan,Sarah, Akma, and Yaya! 
Perghhh! puas hati dapat sebut semua sekali..hahaha..

Ok la! tu jela aku nak taip..
Roger n Out! :)




I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment