Friday, February 17, 2012

Result Punyer Hal!

Hmm..
Bukak jek facebook,kengkawan semua update status pasal result..
"Result sem lepas dh keluar pagi ni.."
""Takutnyer nk check result.."
"Betul ke result dh kuar??"

Warghhhhhh!!!

Hati aku dh dup dap dup dap laju mcm ni ha!

Mata aku dh mcm ni ha!


 Badan aku plak mcm ni!


Takut wehhh!!!

Lalu tangan aku yg menggeletar ni pun sign in la dalam portal UMS..
Klik sana sini last2 sampai jugak bahagian result..
Mata ni aku bukak sikit jek..
Takut angka yg aku nak tengok x bape nk banyak..huhuhu..

Akhirnya...
Angka itu dapat aku lihat!

Begini la reaksi bibir aku..
Yeeessssss!!!!!

Aku tersenyum..
Aku senyum panjang!
Result yg aku dapat tidak mengecewakan..
Walaupun semester lepas aku banyak bersedih,tapi aku masih berjaya..

ALHAMDULILLAH YA ALLAH..
Terima kasih atas nikmatMu..

Akan cuba buat yg terbaik lagi sem depan..:)


I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment