Monday, December 05, 2011

Logos Hope

Korang semua taw x Logos Hope tu ape?
Logos Hope tu kapal..
OM Ship International punye kapal..
Skang ni kapal tu tgh berlabuh kat Wisma Pelabuhan KK ni..
So,org ramai bleh la g melawat masuk dlm kapal tu..
Aku n kwn2 pun xnk lepaskan peluang ni..
Bile lg nk rase naik kapal kn??
Dapat gak release tension..huhuhu
Bayaran dikenakan RM1..murah kan??
Ade bas yg bawak kite g kat kapal tu..
Hmm,,dlm kapal tu mmg sgt cantik..
Tp x semua tempat dlm kapal tu la bleh dikunjungi..
Area bawah saje yg boleh pegi iaitu book store n cafe..
Book store die mmg besar n buku yg dijual pn sgt murah iaitu dari RM2..
Niat nk beli buku tapi xdek buku yg menarik la pulok..
Buku kanak2 jek yg bnyk..apedehey?? huhu
So,beli keychain jela sbgai kenangan yg aku penah naik kapal tu..hehehe..
Pastu ade pertunjukan oleh anak2 kapal..
Aku tertarik dgn pertunjukan yg bertemakan persahabatan..
Kata anak kapal tu,,kwn yg betul2 serasi n ade dgn kite waktu susah mmg sukar dicari..
Hmm,,I'm touched! hukhukhuk

Ni adalah gmbar kapal tu..cantik kn???


p/s : Hope dpt pegi lagi utk release tension..huhuhu..



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

2 comments:

  1. hehehe..thanx..
    nk naik gak?? tnggu sy beli kapal tu okey??
    hahaha

    ReplyDelete