Thursday, December 15, 2011

Aku Kini

Aku Kini..
Tidak lagi hidup dalam kesedihan..
Tidak lagi hidup dalam pertanyaan..
Tidak lagi hidup dalam kebuntuan..

Aku Kini..
Sudah tidak berharap..
Sudah mula bersemangat..
Sudah dapat melupakan masalah..
Sudah mampu berfikir secara rasional..
Sudah dapat menerima hakikat hidup..
Sudah dapat menerima suratan takdir..

Ya! 
Aku kini sudah berubah!
Berubah demi masa depan!
Untuk apa berfikir tentang orang lain!
Pedulikan saja mereka!
Pedulikan cakap mereka!
Pedulikan tindakan mereka!
Kerana aku sedar, mereka tidak menyumbang!
Kerana aku sedar, aku penentu corak hidupku sendiri!
Kerana aku sedar, aku bukan sebatang kara!
Kerana aku sedar, aku punya ALLAH dan KELUARGA dan SAHABAT SETIA!



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

2 comments:

  1. bagus,camtu la..xnk sedih2 okay :)

    malas nk sign in..hehe
    -zaty-

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanx zaty..
    aku mmg xnk sedih2 dh..
    ckup la aku sedih sbb org lain..huhu

    ReplyDelete