Saturday, August 04, 2012

Tiga Kata

Tiga Kata! Ha..entri aku kali ni ala- ala tajuk lagu KRU gitu..tapi entri aku kali ni takdek kene mengena dengan wo ai ni, i love u, aku cinta padamu bagai hokeyyy!! takde maknanye awok nak cite pasal Cintan-Cintun dalam belog tercayang awok ni..hal cinta,senyap-senyap udah..cerita jek dalam hati..hahaaaaaa..


Ok! Balik pada tajuk entri aku tadi..sudilah kiranya aku nk menghebahkan Tiga Kata yang sering berlegar-legar di minda dan benak aku ni iaitu Aku Tidak Lupa! 
Ye! cube ulang balik..Aku Tidak Lupa! 
Eee..pandai.....hehehehe..setiap kali aku nak tido,mesti aku akan flash back balik setiap benda yang pernah jadi dalam hidup..and opkos aku akan ingat setiap watak yang memainkan peranan dalam cerita-cerita hidup aku..yang paling Aku Tidak Lupa ialah pada orang yang buat aku terluka terutamanya bila yang melukakan hati aku tu adalah kawan-kawan aku sendiri..bunyi macam berdendam kan? tapi no no no..jgn fikir macam tu..taknak taknak taknak..aku tak berdendam,cuma aku payah untuk melupakan sesuatu walaupun aku dah cuba..dan aku yakin,bukan aku sorang jek yang berperangai macam ni sebab ni semua lumrah manusia..tempah jatuh lagi dikenang..kan? :)

So,,,,untuk entri kali ni,aku gatal tangan la plak kan nak hasilkan karya sendiri..
Tajuknye Aku Tidak Lupa!

Buat sang pencinta..
Cintamu bagai kekal lama..
Sentiasa bernafas dalam jiwa..
Aku tidak lupa..

Buat sang penyayang..
Terima kasih atas kasih sayang..
Tidak pernah ku biar melayang..
Aku tidak lupa..

Buat sang perindu..
Rindumu rinduku..
Tanpa rindumu,aku buntu..
Aku tidak lupa..

DAN

Buat sang pendusta..
Bicaramu membelah jiwa..
Hadirmu mendatangkan luka..
Perbuatanmu menikam jiwa..
Aku tidak lupa..




I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment