Thursday, March 22, 2012

Dua Puluh Dua

Hari ini..
Dua Puluh Dua Mac 1990 2012..
Genaplah umur aku Dua Puluh Dua Tahun..:)

So!!! Happy 22nd for me!! hehehe


Hari berganti hari..
Tahun berganti tahun..
Aku makin tua..
Tapi tak tua sgt hokeyyy! :P

Banyak ucapan dan doa yg aku terima arini..
Dari family,kengkawan..
Serius,aku teeeerrrrrrhaaaaaruuuuuuu!
Huhuhu..

Paling syok bile Athirah bawak aku pegi makan ikan bakar kat Pasar Filipina..
Dah lame aku teringin nk makan tauuu..
Fuhhhh! Yummy x hingat!!
Pastu die siap belikan kek cokelat!
Thanx Tirah..
U Make my day! :)

Dua Puluh Dua tentang aku!

Penyayang.. Happy-go-lucky.. Pelawak.. Ceria.. Suka Ketawa.. Pemaaf.. Peramah.. Garang.. Sensitif.. Cengeng.. Rajin.. Penakut.. Boleh Diharap.. Suka membebel.. Single.. Setia.. Bertanggungjawab.. Pembuli.. Friendly.. Kuat Cemburu.. Kuat Makan.. Kuat Tido..

Hahaha..
Ni semua tentang aku yg aku notice ler..
Korang nk pecaya ke,xnak pecaya ke,,sukeati..
Ade Aku Kesah??? :P

Ya Allah..
Aku bersyukur diatas kurniaanMU..
Aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas..
Aku besyukur kerana masih diberi peluang untuk melihat dunia ini..
Tingkatkanlah keimananku ya Allah..
Jadikanlah aku wanita solehah..
Kurniakanlah aku kebahagiaan dunia dan akhirat..
Amin :)



I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment