Tuesday, June 21, 2011

Hadiah lagi..

Hadiah lagi Hadiah lagi..yeyyy
Emm,,entry kali ni aku nk cite pasal hadiah yg aku dpt dari Abah plak..
Aritu Hari Ibu,,mak bagi hadiah kat aku..
And benda yg same berlaku bile time Hari Bapa,,Abah plak kasi hadiah kay aku..
syok..syok..syok..hehe..
Hadiah yg aku dapat dari Abah ialah:

1. Handphone Baru
3 hari lepas,,Abah yg baik hati belikan aku HP baru..
Syok x terkira la aku dpt hadiah dari Abah tersyg..hehehe..
Patutnye sempena Hari Bapa,,aku yg bagi Abah hadiah kan?? Ni terbalik plak..huhu
Xpela..dh rezki aku nk dapat hadiah sempena Hari Bapa..hehehe..




2. Jam tangan
Emm,,aku dpt jam tangan dari Abah sebulan lepas..
Exclusive from B.U.M..hehe
Warna coklat..my feveret colour..
Jam 2 pun Abah yg pilihkan..
And pilihan Abah tepat dgn citarasa aku..
Hehehe..

Mine is Brown colour!

p/s: Thanx to my Abah sbb bagi aku hadiah..I Love My Abah very2 much!!!!!!!!!!!!!


I Am The Actor Of My Life! (^_^)

No comments:

Post a Comment